Aktuality
Renault’s 400bhp sports car
Dobrá zpráva! Renault rozpoutá tuto 400bhp střední-engined sportovní auta Alpine koncepci celého Monaco GP okruhu v pátek. Další dobrá zpráva! To se děje do výroby. Téměř určitě. Pravděpodobně.Špatné zprávy! V této fázi můžeme jen ukázat vám tento jeden zrnitý obraz, který je propuštěn na internetu ještě dnes. Top Gear, ale může odhalit světově exkluzivní podrobnosti o A110-50, se mnohem více přijít v pátek.
Zde je oficiální linie: A110-50 prostě slaví 50 let od zavedení alpské A110, legendární Renault-engined sportovní vůz ze šedesátých a sedmdesátých let, který vyhrál inaugurační World Rally Championship v roce 1973.
Pokud jste nikdy neslyšeli Alpine, styď se: založena v roce 1955, francouzská společnost vybudovala jméno na sobě krásné, lehkých sportovních automobilů, které používaly motory Renault. Začleněna do mateřskou Renault v roce 1970, Alpine vyhrál Le Mans 24 hodin předtím, než v roce 1978 jméno bylo opuštěné v roku 1990.
Jméno si zaslouží oživení poté, a po skončení hospodářského flopu, který byl znovuzavedení Gordini - trochu modré barvy a pár obtisky na RS poklopy horké - Renault je určen k léčbě Alpine s úctou.
Což znamená, že to není it'll-nikdy nestane přístup: A110-50 náhledy budoucí střední-engined sportovní vůz Renault, že v reálné následující větru, vstoupí do výroby.
"Pokud se nám nepodaří na podání Alpine zpátky, nikdy uspět," zasvěcených Renault nám řekl. "Nechtěli jsme, aby si Renaultsport s alpské štítku. Chtěli jsme udělat správné závodní auto."
A A110-50 je skutečně správné závodní auto. Naše zasvěcených potvrdil Alpské koncept je založen na závodní Renaultsport Megane auta, což znamená tubulární spaceframe, AN 880kg kerbweight a 3.5 V6 zaklíněný za řidičem a odesílání kolem 400bhp na zadní kola.
Nicméně, už jsme si řekli produkční verze by s větší pravděpodobností používat zcela novou platformu a některé iteraci 2,0 litru Mégane RS je benzínového přeplňovaného motoru, produkovat alespoň 300bhp. Cílová váha? Za jednu tunu. Lively ...
Pokud jste stále náznak Renault koncept 2010 je DeZir, bodové dne: A110-50 má DeZir je základní tvar a přidává spoustu chutných závodních kousků - velké křídlo, NACA potrubí, mnoho z uhlíkových vláken - plus nějaké retro Alpine-inspiroval podněty: ty LED kroužky na obě strany od centrálního odznaku echo Původní A110 je vestavěných světlomety.
Renault šéfové se zoufale snaží přivést Alpine na silnici, ale přiznávají, že může vyžadovat další automobilový partnera vedle Nissanu, aby se částky sčítají. Pokud s ohledem na zelenou, by tovární automobil pravděpodobně postaven v závodě Renaultsport v Dieppe, trefně, staré továrny Alpine.
Budeme přinést mnohem víc, když A110-50 se na trať F1 Monaka v pátek. Pro tuto chvíli se myšlenka na střední-engined, dvoumístný a Renaultsport-fettled sportovního vozu vznášet své Monte Carlo jachtu?